Mijn B2B-platform

  • Deelnemers toevoegen aan een sessie kan op 3 manieren:

    • Je voegt zelf deelnemers toe via jouw dashboard. Opgelet: dit is niet mogelijk als deelnemers zelf een bepaald bedrag moeten betalen.
      • Klik bij 'Projecten' op 'Beheer project'.
      • Bij 'Sessies' klik je op 'Bekijk meer'.
      • Op de 'Deelnemerslijst' kan je deelnemers toevoegen via de knop 'Deelnemers toevoegen'.
    • Je nodigt deelnemers uit via jouw dashboard.
      • Klik bij 'Projecten' op 'Beheer project'.
      • Bij 'Uitnodigingen' klik je op 'Deelnemer uitnodigen'.
      • Personen die je via het tabblad 'Contacten' hebt toegevoegd, kan je hier uitnodigen. Deelnemers ontvangen een e-mail met een link naar een kalender met enkel de sessies van jouw project. Ze kunnen zelf een datum kiezen en zich online inschrijven voor een sessie.
    • Je nodigt deelnemers uit via jouw eigen communicatie en gebruikt de link en pincode uit de e-mail die je van ons ontvangen hebt. 
  • Na ontvangst van de ondertekende orderbevestiging maken wij een project aan voor jou. 

    Bij de aanmaak van een project voegen we de orderbevestiging en de ondertekende orderbevestiging toe, zodat je steeds toegang hebt tot de gemaakte afspraken. Wij baseren ons op deze orderbevestiging voor de briefing van onze coach(es). 

    Na het project maken wij een factuur. Deze factuur ontvang je steeds per e-mail, maar voegen wij ook toe aan het platform. 

  • Klik in de linker navigatiebalk van je klantenportaal op 'Contacten', vervolgens

    heb je twee opties om contacten toe te voegen.

    1. Manuele input
      Vul hier de Voornaam; Naam, E-mail in en klik op 'Toevoegen'.
    2. Bestand opladen
      Download voor je eerste gebruik de template en vul daarin al jouw contacten aan.
      Kies vervolgens via de knop ‘Bestand kiezen’ dat laatst aangepaste document.
      Ziezo, al jouw contacten zijn nu gelinkt aan je Dashboard.
  • Er kunnen extra sessies toegevoegd worden, maar dit kan je niet zelf. Stuur hiervoor een mailtje naar info@promove.be of neem telefonisch contact op met je contactpersoon bij ProMove.

  • Zodra er deelnemers zijn ingeschreven, kan je dit opvolgen in je Projectmodule onder 'Sessies'. Hier kan je in één oogopslag zien hoeveel deelnemers er zijn ingeschreven en hoeveel beschikbare plaatsen er nog zijn.

    Klik op 'Bekijk meer' en vervolgens op 'Deelnemerslijst' om na te gaan wie voor welke cursus is ingeschreven.

  • Zodra je bent ingelogd, klik je in de linker navigatiebalk op ‘Projecten’.

    Wanneer je op ‘Beheer project’ klikt, heb je de mogelijkheid om het bij te leggen bedrag door de deelnemer aan te passen. Vul hier het gewenste bedrag in en klik op ‘Opslaan’.

    Handig om te weten:

    • Elke nieuwe deelnemer die zich inschrijft zal dit bedrag moeten betalen alvorens hij/zij zich kan inschrijven;
    • Reeds geregistreerde deelnemers zullen geen opleg kunnen doen;
    • Het bij te leggen bedrag is gekoppeld aan elke sessie binnen jouw project.
  • Zodra je bent ingelogd, klik je in de linker navigatiebalk op ‘Projecten’.

    In de eerste tab ‘Projectinfo’ zal je bij ‘Documenten’ volgende zaken terugvinden:

    • Orderbevestiging
    • Ondertekende orderbevestiging
    • Factuur

    Als je klikt op één van bovenstaande wordt er een apart venster geopend zodat het document zichtbaar is voor jou. Je kan dit steeds printen/downloaden.

    Zo heb jij als klant steeds snel en makkelijk toegang tot de administratieve kant van jouw project.


  • Natuurlijk!

    In samenspraak met je contactpersoon bij ProMove kan je een eigen aanbod samenstellen. We luisteren vrijblijvend naar wat jullie zoeken en koppelen dit aan de mogelijkheden die ProMove te bieden heeft.

    We delen graag onze jarenlange ervaring en werken met plezier een aanbod volledig op jouw maat uit.